Εκδήλωση τελικής παρουσίασης 31/5/2026
Λίγα λόγια για μια εκδήλωση που μας πρόσφερε πολλή χαρά και μεγάλη συγκίνηση
Θεατρικός Όμιλος: «Πλούτος» του Αριστοφάνη, σε θεατρική διασκευή της εκπαιδευτικού Γιάντσου Μαρίας.
Η ομάδα αποτελούμενη από 10 μαθήτριες της Α και Β τάξης και τους εκπαιδευτικούς Γιάντσου Μαρίας, Μπουρλέτσικα Παναγιώτη και Βράνα Τριανταφυλλιά, εργάστηκε όλη τη σχολική χρονιά, σε εβδομαδιαία βάση και σε ώρες μετά τη λήξη των μαθημάτων, με αφοσίωση, πειθαρχία, μεράκι και πάνω απ’ όλα αγάπη για τη δημιουργία και την ομαδικότητα, σε μια κωμωδία του Αριστοφάνη που έχει διαχρονικό μήνυμα για τις ανθρώπινες αξίες. Η διασκευή έφερε το αριστοφανικό κείμενο στο σήμερα και στη σχολική πραγματικότητα αλλά και σε αυτή της ευρύτερης κοινωνίας. Βασικός στόχος της ομάδας ήταν η συμπερίληψη, η ομαδική δουλειά που στηρίζει κάθε μέλος της ομάδας, η εξέλιξη των παιδιών, η καλλιέργεια δεξιοτήτων και η ανάδειξη ταλέντων, κυρίως η ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και η χαρά της δημιουργίας.
Η παράσταση μέσα από το χιούμορ, την ευρηματικότητα, την πρωτοβουλία και την αυτενέργεια των μαθητριών προβλημάτισε, δίδαξε, συγκίνησε, χάρισε γέλιο.
Χορωδία: «Παλιοί και νέοι Έλληνες συνθέτες»
Βιολιά, βιολοντσέλο, φλάουτο, κιθάρα και τραγούδι υπό την καθοδήγηση της μουσικού του σχολείου μας Αντωνοπούλου Νανάς.
Η μουσικός μας εξηγεί πώς εργάστηκε η μουσική ομάδα για αυτή την συναυλία:
Θέλοντας να αποχαιρετήσουμε τους μαθητές μας, που τρία χρόνια συνεργάστηκαν σε όλες τις σχολικές γιορτές και τώρα αποφοιτούν, αποφασίσαμε να κάνουμε μια συναυλία με τραγούδια που αγαπούσαμε. Κάπως έτσι διαλέξαμε αυτό το ρεπερτόριο το οποίο παρουσιάστηκε στο σχολείο από την χορωδία και τα μουσικά μας όργανα. Ήταν η τελευταία συναυλία που κάναμε όλοι μαζί, την οποία ετοιμάσαμε με πολύ κέφι και χαρά.
Πιστεύουμε πως αυτός ήταν ο κατάλληλος τρόπος για να επισφραγίσουμε μια όμορφη συνεργασία και οι στιγμές αυτές θα μας μείνουν αξέχαστες.
Αυτή ήταν η πρώτη φορά που το σχολείο μας που μερίμνησε η γιορτή για τα παιδιά να συνεχιστεί και μετά την ολοκλήρωση των παραστάσεων, οργανώθηκε τέτοια εκδήλωση,στην αυλή του σχολείου, σε έναν χώρο που μας είναι τόσο οικείος και που μας προσφέρει το πεδίο να καλλιεργήσουμε αξίες και δεξιότητες, να δημιουργήσουμε, να παίξουμε, να χαρούμε όλοι και όλες σαν παιδιά, μαζί με τα παιδιά.
Ευχαριστούμε τους γονείς που ήταν δίπλα μας σε όλη την προσπάθεια, ευχαριστούμε και όλους εσάς που μας τιμήσατε με την παρουσία σας και τις λέξεις αγάπης στο τέλος. Αυτή ήταν όμως μια νέα αρχή! Ακολουθούν φωτογραφίες και βίντεο από την εκδήλωση







